The TBR Book Tag

Sziasztok!
Úgy néz ki nagyon összejöttek ezek a Book Tagek. Erre Arwen (A penchant for fantasy blog) hívott ki, köszönöm neki! 
Az én kihívottaim Börtöntöltelék (molyon) és Ana blogger (Ana blogja és írásai blog), ha van kedvetek és még nem töltöttétek ki, akkor hajrá!

1. Hogyan követed nyomon, hogy mi van a várólistádon?
Molyon követem nyomon.

2. Hogyan döntöd el, hogy mit olvasol el a várólistádról legközelebb?
Hangulat, kihívás vagy egyéb okból való sürgősség alapján. Ha így se sikerül (ilyen már majdnem egy éve nem volt), akkor megkérdezem molyon mit olvassak a lehetőségek közül.

3. Melyik könyv van a legrégebb óta a várólistádon?
A Twist Olivér egy éve és két hónapja van a várólistámon. Igazából még 3. osztályban kaptam jutalomkönyvnek, de akkor még nem volt molyom.

4. Egy könyv, amit nem rég adtál hozzá a várólistádhoz?
A legutóbbiak a Narnia krónikáiból azok, amiket még nem olvastam, vagyis 3. résztől a 7. részig.
Az I am a Witch-es
borítóját is imádom.

5. Egy könyv, amit csak a borítója miatt raktál a várólistádra.
Csak a borító miatt nem rakok semmit várólistára, annyira borító mániákus azért nem vagyok. De olyan, aminek azért olvastam el a fülszövegét és raktam fel várólistára aztán olyan van több. Elsőként a Trial by fire ugrik be.

6. Egy könyv a várólistádon, amit nem tervezel elolvasni.
Azért vannak könyvek a várólistámon, mert tervezem őket elolvasni, de mint az előző tagben is mondtam a Trónok harcát nem biztos, hogy sikerül is.

7. Egy, még kiadásra váró könyv a várólistádról, ami miatt izgatott vagy.
Cinder és Ella 2. magyarul, Tower of dawn angolul, Empire of Storms magyarul, de lehet nem fogom bírni és elolvasom angolul, Olimposz vére. Mindegyik miatt nagyon izgatott vagyok!

8. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki olvasott, kivéve te.
Vaskirálynő Julie Kagawatól. Mindenki, aki elolvasta az első két részt ezt is elolvasta gondolom, mivel az utolsó eddig megjelent rész, de én félbehagytam. Nem tudom miért!

9. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki ajánl.
Trónok harca (megint). Száz és száz ember ajánlotta már én meg még mindig nem jutottam el a folytatásáig.

10. Egy könyv a várólistádról, amit nagyon el szeretnél olvasni.
A már megjelentek közül (mert valahogy mindig azt akarom a legjobban, ami még nincs) a Szitakötő borostyánbant.

11. Könyvek száma a molyos várólistádon.
134 nem olyan sok szerintem. Mondjuk nem is vagyok régóta moly épp csak több, mint egy éve.

Ez lett volna a tag, remélem még sok ilyet tudok hozni, hiszen imádok ilyeneket töltögetni.
Jó olvasást!

2 megjegyzés:

  1. Na akkor ide is írom: kezd el akkor a Trónok harcát sorozatként! Szerintem nagyon megéri! Elképesztően csinálták meg! Sőt, ha inkább olvasod, folyamatosan nézd mellette a sorozatot is, mert ELKÉPESZTŐ! :D Nagyon jó blogposzt lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó jó, akkor megpróbálom még a nyáron folytatni. Köszi!

      Törlés

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene