Rapid Book Tag

Sziasztok!

Erre a Book Tagre Arwen (A penchant for fantasy blog) és Kamilla (Könyves boldogság blog) is kihívott. Köszönöm nekik! Igazából ezt már kitöltöttem csak nem tudom mikor és most hiába keresem, nem találom, így kitöltöm mégegyszer. 
Jó szórakozást hozzá!

1. Puha vagy kemény táblás könyv?
Nekem főleg puha fedeles könyveim vannak abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy olcsóbbak. Meg mivel nem minden könyvet adnak ki kemény táblásan, ezért inkább megveszem puhában. Egyébként én erre nem vagyok olyan érzékeny az se zavar nagyon ha egy sorozat egyes részei puhák, mások kemény borítósak. Az angol Sarah J. Maas könyveknél csábulok el mindig, hogy a kemény fedeles változatot vegyem, mert azok szebbek, de sokkal drágábbak is, így az összes puha nálam.
Ezzel kapcsolatban megemlítenék egy dolgot ami zavar. Utálom a védőborítókat. Könnyen gyűrődnek, nehéz úgy olvasni, hogy közben fent van a könyvön, én mindig leszedem. Ezért nagyon idegesít, amikor csak a védőborító szép a kemény fedő meg teljesen sima. Ha már van egy gyönyörű borítója  akönyvnek, akkor igenis nyomtassák rá a tényleges könyvre, nemcsak arra a darab papírra, amit köré tekernek!

2. Online vagy könyvesbolti vásárlás?
Mindkettőt imádom. Online meg tudopm venni bármelyik könyvet, sokkal több az akció, olcsóbbak a könyvek. Viszont ezek sem képesek überelni azt az érzést, amikor bemegyek egy könyvesboltba, nézegetem, simogatom a könyveket. Ennek az előnye még, hogy gyorsabb, mint interneten rendelni könyvet, hiszen nem kell várni a szállításra.

3. Trilógiák vagy sorozatok?
Értelmetlen kérdés.

4. Hősök vagy rossz fiúk?
Eddig mindig hősök, de mostanába kezdek a rossz fiúk felé is tekintgetni.

5. Melyik az az egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?
Lehetetlen választani.

6. Ajánlj egy alul értékelt könyvet!
Modern boszorkány.

7. Melyik volt az utolsó könyv, amit befejeztél?
Frankie Landau-Banks dicstelen tetteinek krónikáját ma hajnali fél kettő körül fejeztem be.

8.Melyik volt az utolsó könyv, amit megvettél?
Titok, mert ajándékba lesz illetve magamnak a Felnőni kiábrándítót. Ami igazából képregény, szóval nézzük mit vettem azelőtt. Caraval, de az a meglepetésdobozzal érkezett, már egy hónapja megvettem. Nézzük mi volt azelőtt... Kóborló boszorkány *_* <3 Alig várom már, hogy olvashassam!

9. Mi volt a legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?
Egy ruhám túl hoszú volt nekem (ez nem fura, alacsony vagyok :D) ezért levágattuk az alját. Ebből lett egy nagy fejpánt szerű valami. Úgy esett, hogy ez pont akkor volt, amikor a Trónok harcát olvastam és hagytam abba. Így beleraktam ezt könyvjelzőnek és évekig benne volt, mett ugye nem olvastam tovább. Most kivettem, de már magától kinyílik ott szóval nem kell bele könyvjelző. A ruhamaradék viszont még használható.

10. Használt könyvek: Igen vagy nem?
Ha nem látszik raja, hogy használt akkor igen.

11. Karakterek vagy cselekmény?
Mindkettő. Könyvfüggő.

12. Hosszú vagy rövid könyvek?
Könyvfüggő. De amit imádok abból minnél több annál jobb. Szóval inkább hosszú. De néha azért kellenek rövidek is.

13. Hosszú vagy rövid fejezetek?
Megintcsak könyvfüggő. Amivel szenvedek ott jobbak a rövid fejezetek. Amiket imádok, azoknál észre se veszem a fejezethatárokat.

14. Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut!
Modern boszorkány, Outlander, Felhó felett három méterrel. Első kettő kedvencem ez logikus, de az utolsót én sem értem. Nem olvastam, nem is akarom. Csak arra gondoltam, hogy könyv és ez ugrott be. :DD

15. Mik azok a könyvek, amik megnevetettnek vagy megsiratnak.
Könyvekről, amik megsirattak készítettem egy jó kis listát, amit ide kattintva megtekinthettek.
Azt, hogy megnevetessen, a legtöbb könyvtől elvárom. Eddig a legjobban teljesítők Leiner Laura, Rick Riordan és Cassandra Clare könyvei.

16. A mi világunk vagy a kitalált világok?
Kitalált. Olvasok persze szívesen olyat is, ami a mi világunkban játszódik, de inkább kitalált.

17. Ítélsz könyvet a borító alapján?
Persze. Mert a könyvesboltban állva honnan máshonnan döntsük el, hogy kell e a könyv? Nem tudhatjuk azonnal, hogy mi van benne!

Ennyi lett volna ez a gyors book tag. Nem hívok ki senkit most, mindenki aki szeretné megcsinálni érezze kihívva magát! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene