Reread, rewrite, burn Book Tag

Sziasztok!
Arwen (A penchant for fantasy blog) kihívott erre a kihívásra, aminek a lényege, hogy tetszőleges, de hárommal osztható számú könyvet felírsz cetlikre és minden körben kihúzol hármat. Aközül a három közül kell eldöntened, hogy melyiket olvasnád újra(reread),  iratnád újra az íróval(rewrite) vagy égetnél el(burn). Arwen bejegyzését itt olvashatod.

Gondoltam nem szúrok ki magammal és rakok bele kevésbbé kedvelt könyveket is hátha könnyebb lesz úgy. Hogy én milyen naiv voltam!

1.Kör


Na már itt látszik, hogy ez egy kemény játék és hogy semmit nem ér szinte, hogy nem csak kedvenceket írtam. Jó valamennyit ér, mert az kínzás lenne, de így se könnyű.
Az összeset szeretem, de mivel a Hercegnő és a Valahol kedvenc könyveim ezért a Borzongást égetem el. De melyiket írassam újra? Mindenben tökéletesek! Jó, döntöttem.
Újrairatom a Hercegnőt egészen konkrétan a végét. Az a legtökéletesebb vég, ami ennek a könyvnek elképzelhető és semmi hiba nincs benne, viszont kiegészíteném egy novellával. Ugyanis Cassandra Clare írt egy a Híd után című novellát, ami egy kicsit még tovább viszi az epilógust. Még több csoda!
A Valaholt pedig újralvasom.

2.Kör


Előzőben túl sok jó könyv volt, ebbe túl sok kevésbbé jó.
Ami biztos, hogy az EoS-t újraolvasom. Akkor is ha a vége után legszívesebben elégetném vagy újraíratnám.
A Hűségest elégetem, mert utáltam.
A Mielőtt megismerteleket pedig újrairatom. Nem tetszett különösebben, a második része jobban elnyerte a tetszésem. Hogyan lehetne jobb? Több a nyaralásból, kevesebb szenvedés vagy csak simán kevesebb oldal megtenné.

3.kör


Büszkeség és Balítélet ég szépen a máglyán. És nagyon remélem, hogy emiatt rajongók milliói nem kezdik egy rakni az én máglyám. :D
Hjajj maradt két kedvencem...
ACOWAR-t újraolvasom, mert az Örök éjre szánvához kell még pár száz oldal! Tudom, tudom jön a Magnus Bane trilógia, de jöhetne gyorsabban! Addig is újrairatom ezt a rövid kis novellát (ami still a leghosszabb az Árnyadász akadémiás novella sorozatban), hogy hosszabb legyen.

4.kör


Na ez egy könnyű kör.
Alkonyat gyorsabban kap lángra, mint hogy leírom ezt a mondatot és a máglyája is sokkal régebb óta várja már, mint a Büszkeség és balítéletet.
A Szerethetetlent újraolvasom, mert nagyon szerettem.
A Geek Girl 3. részét pedig újrairatom, hogy Nickkel ne így legyen vége.

5.kör


Már azt hittem bekövetkezik a katasztrófa az első kettő könyv után, hogy három kedvencet húzok ki, de szerencsére aztán jött az Árnyvidék. És ha már itt van akkor éghet is el, nekem ugyan nem fog hiányozni, nem is értem miért olvasam el.
Újraolvasom a Modern boszorkányt, mert a legeslegkedvencebb könyvem és számomra úgy tökéletes ahogy van. Nem lehet elégszer újraolvasni.
A Lélektelent meg kizárásos alapon újrairatom. Őszintintén nem tudom mit lehetne újraírni benne, mert már így is csodálatos és nagyon imádom, de hát ez van, újra kell iratni csak kérem ne vegyenek ki belőle semmit!

6.kör


Útvesztő ég.
Egy nap talánt újralovasom.
Vörös piramist szívesen újrairatom. Imádom Rick bácsi írásait, de ez nem sikerült a legjobban. Jót fog tenni neki egy újraírás.

7.kör


Ez egy igen vegyes kör, kedvenc nélkül.
Az Érintést égetem el. Nem tetszett, gyenge lett, még csak a borítója se szép.
Az Isten veled, Villámlányt újraolvasom, mert elég rég olvastam nem is igazán emlékszem mindnere, de ez volt a kedvenc részem a sorozatból, imádtam.
Az Élet, a világmindenség, meg mindent meg kizárásos alapon újrairatom. Olyan agyzsibbasztó, hogy arra se emlékszem mi történt benne, így azt se tudom van e javítani való. Mindenesetre imádtam, szóval gondolom nincs, még morbid szerencse hogy az író már nem tudja újraírni, mert szegény halott.

8.kör


Emlékek őrét újraolvasom, mert imádtam, de egyre kevesebb dologra emlékszek belőle.
A Rontásűzőket elégetem.
Az Outlandert, meg bár tényleg imádtam és tőlem aztán lehetett volna hosszabb egy helyen mégis lerövidíteném. A végén. Tisztában vagyok vele, hogy kell oda az a rész is, de ha már muszáj, legyen rövidebb.

9.kör


Bűbájtalant elégetem, azt se tudom minek olvastam el, az egyetlen pozitívum, amit mondhatok róla, hogy rövid.
De én ezeket nem akarom újrairatni! Jó akkor az alkapján döntök melyiket akarom jobban újraolvasni. És az a Por hatalma.
Így kénytelen kelletlen a Vámpírakadémiát iratom újra.

10.kör


Na ilyen se volt még, hogy többet akarjak egyszerre elégetni. Nagy a tömörülés a máglyánál! A Nyár, amikor megszépültemben talán volt ami tetszett, meg könnyen elolvastam és ez mellette szól. Viszont a Szent Péter esernyője, egy klasszikus, ha kötelező és utáltam is.
Mégis inkább elégetem a Mikszáth művet. 
A Nyár, amikor megszépültemet pedig durván újrairatom. Az alapötlet maradhat minden más megy a kukába. Új, kedvelhetőbb szereplők kellenek, felszabadultabb, boldogabb hangulat, normális, reális szerelmi szál, nem ez a szenvedés. Ha ez mind ki lesz javítva, akkor oké.
Az Anna és a francia csókot pedig természetesen újraolvasom.

Az én kihívottaim Petra (Könyvespolc blog), Luxell (moly) és lafayette (moly), ha még nem csináltátok meg és van kedvetek, akkor hajrá!
Jó olvasást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene