Augusztusban olvasott könyveim

Sziasztok!

Vége is az augusztusnak és ezzel sajnos a nyárnak is. De mielőtt megint elkezdődne a suli, megmutatom milyen könyveket olvastam augusztusban.
Az augusztust egy Book-a-thonnal kezdtem, így jól indult. Nem sikerült olyan jól ez a hónap ugyen, mint az előző, de nem is vártam és nem is volt olyan rossz, inkább csak simán jó.
13 könyvet olvastam ki, ugyan ebből kettő dráma.
Nézzük is miket!

Rose egy vagány karakter, de néha a hajamat tépem tőle. Fogja már be! Nem az hogy a stílusa idegesítő lenne, vagy túl sokat beszélne. De mint ahogy azt ő is tudja, mindent a lehető legalkalmatlanabb pillanatban mond és nem képes leállni. De amikor épp nem egy ilyen pillanatát éli, bírom. 
Dmitrijvel össze kell jönniük! 
Izgalmas cselekmény, jó stílus, szuper könnyen olvasható. 

Nem tudom mit gondoljak erről a könyvről. 
Érdekes volt mindenképp. Minden nap egy más élet, más test ugyanaz a személyiség. Rengeteg problémát felvet a könyv, nagyon elgondolkoztató. 
Joga van-e hogy azt csináljon a testtel, amit akar? Ha nincs, akkor mit követett el, hogy nem lehet normális élete? Szörnyen sajnáltam őt. Mert igaza van, ha senki nem tudja, hogy létezel, akkor létezel egyáltalán? Hiszen a lét bizonyítéka, hogy valaki más is tanuskodik róla. Persze számára is van előnye a helyzetnek. Annyi perspektívából látta a világot, mint senki más, neki őszintén nem számít ki melyik nemhez vonzódik, milyen a bőrszíne, vallása.
 Így tényleg nem lehet kapcsolatban élni, igaza van Rhianonnak. 
Szóval ez egy nagyon érdekes könyv volt. „A” kicsit végletes volt, egyes dolgokban nagyon bölcs egyesekben meg teljesen tudatlan és naiv. 
A végét utáltam, sírtam is rajta. Azt hittem megoldódnak a dolgok! Legalább az kiderülhetett volna, hogy mi okozza ezt, vagy hogy a gyilkosságon kívűl van-e más út. Az se tetszett, ahogy „A” "elintézte" a lányt. Konkrétan lepasszolta egy másik fiúnak a lány tudta nélkül! És ha nem akar barátot? „Tessék egy rendes fiú, legyetek el jól én léptem!” Lezáratlan és ami le van zárva se tetszik.
Ettől függetlenül mégis tetszett, könnyen lehetett olvasni. 
Másik szemszögből nem fogom elolvasni.

Imádtam! Tökéletes lezárása lett a sorozatnak. 
Természetesen a végkifejletig foggalmam sem volt mi lesz a megoldás, de tetszett és a nagyon gyenge, szinte nem is létező nyomozósi készségemmel is megértettem körülbelül mi hogyan történt. Ez nagy szó! Most, hogy vége, újra kéne olvasnom a sorozatot hátha, teljesen megértem. 
Imádtam a szereplőket, Adriennt, a stílust, a poénokat, a nyomozást (akkor is ha sokszor nem bírtam követni). 
Hihetetlenül izgalmas volt a felétől. Tegnap este már azon voltam, hogy sajnos a mai Read-a-thonos könyvet nem sikerül elolvasnom, de nem tudtam letenni a végéi, így hajnali 2-kor csak kiolvastam. 
Ez egy fantasztikus sorozat volt! A továbbiakat majd egy blogbejegyzésben fejtem ki, valamikor. Ajánlom mindenkinek!

Jó volt és tetszett, de nem fogott meg. 
Semmi különösebb bajom nem volt vele, csak hogy úgy éreztem, hogy ebből sok minden hiányzik. Ötletes volt, de mégse varázsolt el. Lehet rossz hangulatomban talált az volt a baj. 
A vége cuki, megfordult a fejemben, hogy nem olvasom tovább a trilógiát, inkább a képzeletemre bízom, de mégis elolvasom majd valamikor. 
A borítója gyönyörű. 

Hála istennek, hogy ez jobb volt, mint az előző! Az eleje nagyon nem úgy indult és féltem, mert ha pont az utolsó két rész tetszik ennyivel kevésbbé akkor az a sorozat élményére is rányomta volna a bélyegét. De nagyon tetszett! Nem indult jól. Rossz múlt, elzárkózó lány ezen már nem is csodálkozunk egy Lélektársak regényben, de ebben még deprimálóbban hatott. 
Summer szülei… szerintem mindketten energia/érzelem vámpírok. Különböző módszerekkel és különböző okokból de az eredmény ugyanaz. 
Am Halt illeti őt nagyon bírtam. Sokkal jobban, mint Marcust, nyilván nem annyira, mint a Benedict testvéreket, de mondjuk annyira, mint Alexet. Cukik együtt. Viszont magyarul szörnyű, hogy így hívják! Hal. :DD 
Victort sikerült jobban megismernünk itt és még kell hogy mondjam kicsit meglepett a szökésével. Vagány volt. A lélektársa is szimpatikus. 
Határozottan tetszett, hogy ebben nem spóroltak annyira a Benedictekkel és a lélektársakkal(jó belőlük egy kicsit kevés volt). Mindegyikük jókor, jó helyen volt lélegzetelállító. 
Summer okostojás és határozottan mártírkodásra hajlamos (mint szinte mindenki ebben a sorozatban az elején illetve a végkifejlet előtt). Egyébkként nincs komoly bajom vele. 
A vége csodaszép és szirupos és imádom a Lélektársak könyv végeket! 
A borítóját ennek is imádom. 

Emberek! Ez az eddigi kedvenc kötelezőm! Imádom a görögöket egyébként is, amihez nagyban hozzájárult a Percy Jackson sorozat, de azon kívűl is érdekelnek. Viszont drámát még nem olvastam szóval bizonytalan voltam. Ókori dráma és kötelező olvasmány… háát mutasson valaki egy embert, aki úgy, hogy még egyet sem olvasott ilyen feltételek mellet örömujjongásban törne ki! Na, ugye! 
Jó, azért hozzá kell tennem, hogy mielőtt olvastam volna már tudtam, hogy miről szól, ahogy tudom azt is, hogy az előzméyne miről szól, mert olvastam róluk az Irodalom visszavágban. Ott nagyon egyszerűen leírja, megmagyarázza a drámákat, így nem volt és nem teljesen ismeretlenek számomra. 
De mindegy is, elolvastam kicsit több mint egy óra alatt és tényleg élveztem. Szórakoztató volt. A Kar bölcselkedése meg időhúzása unalmas volt, de a többivel semmi bajom nem volt. Vicces volt! Tudom, tudom ez egy tragédia, de nem bírtam nem nevetni, amikor a maguk ókori stílusában sértegették egymást! És a kifacsart történések! Kedvet kaptam tőle az előzményéhez, a még barbárabb és kifacsartabb Oidipus királyhoz.
Az Oidipus is tetszett, várom, hogy az utolsó részt is olvashassam.
(Ezt kettő könyvnek számítom.)

"For Terrasen. For them. For a better world."
Végem van. Ez a könyv darabokra tört engem. Mindenki csak saját felelősségre olvassa el, főleg amíg nem jelenik meg az utolsó rész! Aki imádja a sorozatot, azt össze fogja törni ez a rész. Magyarul még nem adták ki talán decemberben fogják, ha minden jól alakul. A sorozat előző részeiről az értékeléseimet megtalálod ide kattintva. Szerintem ez lesz a leghosszabb bejegyzésem. Aki nem olvasta az Árnyak királynőjét az ezt se olvassa, bár szerintem annyira nem spoileres. A nagy spoilert jelöltem, a többit, ami azoknak spoileres akik csak ezt nem olvasták azt eltakartam feketével.

Szerintem az volt a baj, hogy azonnal (négy nappal) az Empire of Storms megrázó olvasmányélménye után olvastam. Ha nem azután olvasom, akkor valószínüleg jobban tudom értékelni, de így mínusz fél csillag és azt hiszem az előző Daemon szemszög jobban tetszett. Ott kíváncsi voltam, mit gondol Daemon hiszen sokat vanak külön, meg minden, de itt szinte folyamatosan együtt vannak és ha nem akkor is beszámolnak a másiknak hol voltlak. Így úgy éreztem ez semmi különöset nem tudott hozzátenni az Opálhoz. Az egyetlen ahol hozzá tudott tenni az a Will támadásakor történtel, amiket ugye eddig nem ismertünk az ő szemszögéből, ezért nagyon érdekes volt. 
De persze azért Luxen könyv, meg vicces volt. Nagyon tetszett.

Jó volt, igazán vicces. Viszont előbb utóbb már úgy éreztem újra és újra ugyanazt mondta. Nekem nagyon sztereotipikus volt. Voltak amikkel teljesen egyetértettem, de aztán már túl sok volt az egész. 
Tetszett de nem olvastatta magát. Szerencsére rövid volt.

Nagy jóindulattal adok csak rá ennyit. 
Sokkal kevésbbé tetszett, mint a Minden, minden. Erőltetetten sok bölcsesség volt benne amiket úgyéreztem le akarnak nyomni a torkomon. Nem tetszett az alapötlet, mintha már száz ilyet olvastam volna. Szörnyen kiszámítható volt. Szenvedtem vele nagyon nehezen teltek a lapok. 
De voltak benne érdekes és új dolgok is. De a legtöbb csak szimplán nevetséges volt ès nem jó értelemben. 
Sajnálom, hogy ennyire nem tetszett, biztos rossz passzban kapott, de ez van.


"– Istenem, te egy ritka teremtést adtál nekem, és istenem! Én jól szerettem őt."
Ma Diana Gabaldon remekművének az Outlander sorozatnak hoztam a 2. részéről az értékelésem. 
Imádtam, alig bírtam letenni, legszívesebben folyamatosan ezt olvastam volna, de sajnos nem lehetett, többet is olvastam mellette így kicsit tovább tartott kiolvasni, mint az első részt. Főleg, hogy az első évadot is megnéztem közben. De végeztem vele és most hozom az értékelésem, mielőtt még elkezdeném a 2.évadot.

Bővebben: https://molybirodalom.blogspot.hu/2017/09/diana-gabaldon-szitakoto-borostyanban.html


Ezt is imádtam.
A kedvencem Pszükhé története, azt mindig imádom. Voltak benne új dolgok, de meglepődtem, hogy a legtöbbet már ismertem, ezek szerint nem csak az istenek történeteit tudom. Úgy imádom a mitológiát! Érdekes, izgalma, szürreális és barbár még romantikus elemek is vannak bennk hát kell ennél több? Nagyon vicces volt, imádtam!

Egy kis összefoglalás:

Ebben a hónapban összesen 4.678 oldalt olvastam, amiből a legtöbb persze a 990 oldalas Szitakötő borostyánban volt.

A kedvencem az Empire of Storms volt, amit a Rácsok, a Szitakötő borostyánban és a Percy Jackson könyv követ.

Legkevésbbé a The Sun Is Also a Star tetszett, amit a How to be an alien in England követ.

Legnagyobb hatással az Empire of Storms volt rám.

Jó olvasást mindenkinek és kitartást a sulihoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene