Blogprojekt #4 - Karácsony 2.nap: Hangolódást segítő zenelista

Sziasztok!
A tegnapi ajándékötletes poszt után, most a karácsonyi Blogprojekt 2. napján egy zenelistát hozok, ami segíthet karácsonyi hangulatba kerülni. Hozzáteszem, hogy valószínűleg ezeket mindenki ismeri, de én csak ilyen karácsonyi dalokat hallgatok.
Kezdjük is!


Free Sheet Music - Free Lead Sheets - We Wish You A Merry ChristmasÉn imádom a karácsonyi zenéket, bár megértem, hogy sokaknak karácsonyra már az összesből elegük van, hiszen orrba-szájba hallgattatják velünk. De ilyenkor december elején még a legtöbben örülnek, hogy hallgathatják az egy éve nem halott slágereket és karácsonyi kedvenceiket. Én azt hiszem harmadik éve hallgatom mindig ugyanazt a hagyományos külföldi karácsonyi dallistát, amit akárhogy is próbálok nem tudok ide belinkelni. Azért szeretem, mert szinte mindegyik, amit szeretek benne van, nem kell egyesével letöltenem őket (a legtöbbnek a címét sem tudom) és szépen össze vannak kapcsolva, észre se veszem mikor jön új szám. Most viszont egyesével fogom belinkelni őket (legalább megtudom a címeket)
Jingle Bell Rock
Wham: Last Christmas
Dean Martin: Let it Snow! Let it Snow!
The Drifters: White Christmas
Brenda Lee: Rockin´ Around the Christmas Tree
Feliz Navidad (ez nem teljesen az, amit én szoktam hallgatni de sajnos azt nem találtam meg)
When Christmas Comes This Year
Enya: We Wish You A Merry Christmas
Chris Rea: Driving home for Christmas
Jingle Bells
Utolsó kettőnek nem tudtam kitalálni a címét, mert nincs szövege. Az egyik talán a Silent Night szöveg nélküli változata.


december by bailiwickdesigns, via FlickrEzeken kívül még szoktam másokat is hallgatni:
Zséda: Szürke Patás
Csondor Kata: Add tovább
Mariah Carey: All I Want For Christmas Is You
Pentatonix: Mary Did You Know
Alexandra Bruke: Halleluja
Kelly Clarkson: Silent Night

Én és a karácsonyi CD-m:
Amióta csak eszemet tudom otthon a családdal mindig ugyanazt hallgatjuk, na nem a családom miatt, ők nem ragaszkodnak hozzá, csak én. 
Emlékeim szerint anya már többször is megpróbált rábeszélni, hogy esetleg valami mást is hallgathatnánk Szenteste, de ez is egy olyan dolog amiben nem engedek. A hagyomány a hagyomány meg egyébként is, ha egyszer azon szeretünk minden számot (kivéve az elsőt az mindig átléptetjük :D) akkor minek változtatni? 
Bring a little music and magic to your Christmas with this tree design! Downloads as a PDF. Use pattern transfer paper to trace design for hand-stitching.Egyszer azért megpróbáltunk pár más karácsonyi CD-t, ami itthon porosodott, de szerintem anyának is el kell ismernie, hogy az közel sem olyan nagyszerű, mint az én CD-m. Mellesleg az igényemet rá, már igen korán kifejeztem. Épp csak megtanultam írni, amikor első osztályos koromban karácsonykor rá akartam írni, hogy az az enyém. Nem sikerült tökéletesen, de azóta is ez áll a borítón: Sára kedvec DC-e. És nem, nem most írtam félre :D

Szerintem ezekhez könyveket is kéne csatolnom, mégis csak könyves blog, de őszintén nem tudok. Nagyon kevés karácsonyi könyvet olvastam sajnos és egyik sem tetszett igazán. Ha valaki esetleg tud párhoz könyvet mondani, akkor ne tartsa magába és azt se, ha jó karácsonyi könyvet tud nekem ajánlani!


Jó olvasást és Adventet mindenkinek!

A Blogprojekt további résztvevői (sajnos most kettővel kevesebben írunk időhiány miatt.):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene