Social Media Booktag

Hellosztok!
Ma egy Booktaggel érkeztem amire a Könyvespolc blog bloggerinája hívott ki Girl.from.a.book, köszönöm neki, hogy megcsinálhatom ezt a kihívást érdekesnek ígérkezik. Az én kihívottam a Könyveim Minden Mennyiségeben Blogger Kamillája lesz. Ha van időd és szeretnéd töltsd ki te is!
Kezdjük is a Booktaget!


Twitter: egy rövid könyv, amit imádtál
Egyértelműen az Örök éjre szánva Cassandra Claretől. Bár a leghosszabb része a Történetek az Árnyvadász Akadémiáról novellasorozatának, a maga 112 oldalával még mindig nagyon rövid és imádtam, mert Maleeeeec!!


Facebook: egy könyv, ami nem érdemli meg azt a hype-ot, ami körülveszi

Hú, hát a nem érdemli meg kifejezést egy kicsit erősnek gondolom. És egy olyat kéne mondanom amiért nem köveznek meg annyian. Van három könyv, amiket utáltam és hatalmas rajongótábora van mindegyiknek, így bármelyiket mondom megköveznek páran. Jó, maradjunk annál, ami szerintem a legkevesebb követ vonja maga után, Veronica Roth Beavatott trilógiájának a 3. része a Hűséges. Hatalmas hype veszi körül, mert "jajj de jó, beavatott, Tris, Tobias, bátrak, önfelálldozók" stb.stb... Az első részt még én is szerettem, de már a második rész egy depis szenvedés volt. A 3. részt majdnem két évre félbehagytam mire folytatni tudtam, nagy nehezen.
Tumblr: egy könyv, amit azelőtt olvastál, hogy népszerűvé vált
Neeem tudom. Mikor válik valami népszerűvé? Talán a LOL sorozatot tudnám mondani, mert a barátnőmnek hála a Segítség, Youtubesztár lettem!-et már az összes többi kötet megjelenése előtt olvastuk, aztán mindig azonnal, amint megjelent a következő részt. Szóval szerintem mi voltunk az egyik első rajongói, bár szó szerint véve ez nem egy sorozat.
Ha egy könyvet kell mondanom, akkor az Egy kutya négy élete. 2013-ban olvastam, jóval azelőtt mielőtt népszerűvé vált a nemrég megjelent film miatt. Persze biztos már akkor is népszerű volt, de film akkor még nem készült belőle.
My-Space: egy népszerű könyv, amit nem tervezel elolvasni
Nem tervezem? Mondjuk inkább, hogy terveztem, felsültem, így nem fogom. Az Alkonyat. Nagyon sokáig el akartam olvasni, mert népszerű meg vámpírok... Meg is néztem a filmeket, amik nem tetszettek. Mindegy azért megszereztem a könyvet és elkezdtem olvasni, de már a legelejétől éreztem, hogy nem fog ez nekem menni, ez valami borzalmas. Újra és újra megpróbáltam, de nem jutottam tovább a 29. oldalnál, így feladtam, ez nekem nem fog menni. 
YouTube: egy könyv, amit szeretnél filmként/Tv show-ként látni
Bár legtöbbször csalódás könyvet filmként/sorozatként látni, különösen, ha nagyon szereted a könyvet, mert akkor a legkisebb eltérés is fájdalmas, de én mégis szeretném az Üvegtrónt sorozatként látni. Ez igazából csalás, mert tudom, hogy abból már készül a sorozat(Árnyak királynője címen). És már nagyon várom!!! Nagyon durva lesz tuti, meg el fog térni satöbbi satöbbi, de akkor is majd kiugrok a bőrőmből, hogy nézhessem!
Instagram: egy könyv, amit a gyönyörű borítója miatt olvastál
Rám mindig nagy hatással vannak a gyönyörű borítók, gyakran nehezen állom meg, hogy csak a borítója miatt megvegyek a könyvet, de azért annál ésszerűbben gondolkodok, mint hogy tényleg megtegyem. Viszont, ha tetszik a fülszövege is akkor már semmi nem tarthat vissza, igaz? Így vettem meg/kértem valamilyen alkalomra a Modern boszorkányt, az Angyalt. Mindkettőben előszőr a borító fogott meg. Írtam is egy bejegyzést a legszebb borítókról amit ide kattintva elolvashattok.
Goodreads: egy könyv, amit mindenkinek ajánlasz
Nehéééz kérdés. Nyilván a kedvenceimet mindenkinek ajánlom. Mindegy, muszáj választanom, legyen a Modern boszorkány sorozat, mert talán a kedvenceim közül ezt ismerik/olvasták a legkevesebben, pedig egy zseniális könyv, bár mit ne mondjak lehet, hogy sok embernek nem tetszene. Nekem viszont a legeslegkedvencebb sorozatom, amiről, amint összeszedek pár értelmes gondolatot, írok értékelést is.
Skype: egy könyv olyan karakterekkel, akikkel beszélni szeretnél ahelyett, hogy mindig csak olvasnál róluk
A legtöbb karakterrel szeretnék beszélni (pár azért van, akitől félnék). Talán a Végzet ereklyéi karaktereivel és akkor elbeszélgetnék egyesekkel, hogy mégis, hogy lehetnek ilyen idióták, határozottan élvezném. A kép véletlenül se utalás:D
Snapchat: egy könyv, amiről mindenki beszél, de te még nem olvastál
Van egy pár... Trónok harca, bár azt már elkezdtem és félbehagytam, Angyalok bukása, amit alig várok, hogy olvassak, Tizenhárom okom volt, de azt soha nem is fogom olvasni, Leányrablás Budapesten, amit félbehagytam és nem is fogom már elolvasni, Alkonyat dettó. Egyet kell mondanom szóval a Hollófiúk, több általam követett instagrammos is imádja, meg molyon is jó értékeléseket kap, sokan ajánlották, így megvettem, alig várom már, hogy olvashassam.

Weheartit: egy könyv, ami érzelmi jelentőséggel bír számodra

Legyek unalmas és mondjam, hogy Modern boszorkány? Inkább nem leszek és választok egy másikat. Szent Johanna Gimi. Az szerettette meg velem az olvasást, attól fedeztem fel a stílusom, szóval komoly érzelmi jelentőséggel bír számomra.



Van emelyikben egyetértetek velem? Ha igen, ha nem kommenteljetek ott lent, hogy lássam itt vagytok!
Szép olvasós napokat!

2 megjegyzés:

  1. Király bejegyzés lett, és köszönöm a kihívást :) Mindenképp megcsinálom.
    U. i: az Alkonyattal ugyanígy voltam, még most is ott porosodik az első két része a polcomon.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Szuper! Tényleg? Általában csak olyannal találkozok, hogy hogy imádták! Akkor pacsi!

    VálaszTörlés

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene