Pokémon Go Book Tag

Sziasztok!
Ma egy Book Taget hoztam. Ugyan nem ismerem a Pokémont, de mint mindenki már én is hallottam róla. @Fruzsi829(Könyvimádat felsőfokon blog)-nak köszönöm, hogy kihívott engem. Az ő bejegyzését ide kattintva tudjátok megnézni. Az én kihívottaim persze, ha csak van idejük meg kedvük és még nem töltötték ki. @Arwen (A penchant for fantasy blog), Babypsycho, Börtöntöltelék (moly). Úgy érzem, mintha ezt már kitöltöttem volna, de megint csak nem találok rá bizonyítékot, szóval kitöltöm újra.
#1 A könyv, ami miatt megszeretted az olvasást
Szent Johanna Gimi. Előtte is szerettem olvasni, mióta csak tudok, de ez indított el igazán a könyvmollyá válás útján.

#2 Egy igazán ikonikus klasszikus, amit mindig szeretni fogsz
Az előbb említett, az előbb említett ok miatt. Nem tudom, hogy számomra klasszikust kéne-e mondanom vagy olyat ami tényleg az. Csak, mert klasszikusokat nem igazán olvasok és ha mégis egy sincs, amit mindig szeretni fogok. Ha csak számomra klasszikus akkor a legtöbb kedvenc könyvem. Nem vagyok jós, Delphoiban se jártam mostanában így nem tudom melyik könyvet fogom mindig is szeretni, de nagy valószínűséggel onnan fog kikerülni.

#3 Egy könyv, ami szó szerint mindenhol szembejön veled és pont emiatt nem is érdekel
Ami mindenhol szembejön velem az egy idő után nagyon elkezd érdekelni, nem vagyok az a menjünk szembe a sodrásiránnyal és csak azért se szeressük és olvassuk azt, mint mindenki más :D. Persze olvastam már olyan könyvet, aminek számomra nagyobb volt a hypeja, mint a lángja, de ezek valamikor érdekeltek szóval ide nem sorolhatok. Aztán vannak olyanok, amik mindenhol szembejönnek velem, de nem akarom olvasni őket valamilyen okból, de ez sosem az, hogy csak mert nem érdekel, túl nagy a rajongás.

#4 Egy könyv, ami emlékeztet egy másikra, de te ettől függetlenül szereted
A YA könyvek hasonlítanak egymásra, mégis szeretem őket. Na, nem az összeset, de sokat. Például szerintem a Tökéletes kémia hasonlít a Feszülő húrra, mégis mindkettőt imádom.

#5 Egy könyv/sorozat, amit a hosszúsága miatt nem kezdtél el
Nincs ilyen konkrétan. A hosszúság nálam előny. (Fruzsi shhh! :D) Ha mégis muszáj lenne mondanom valamit akkor az a Trónok harca. Jó lett volna újra nekifognom novemberben egy kihíváshoz, de már csak két hét volt hátra és az alatt biztos voltam benne, hogy nem olvasom el, így közvetve a hosszúsága miatt nem kezdtem (újra) akkor. Még mindig tervezem.

#6 Egy könyv, ami miatt sokáig fent voltál éjszaka
Legutóbbi: januárban hajnali 1 óra 24 percig olvastam a Szelídíts meg!-et, azelőtt decemberben hajnali 2-ig tartott, míg kiolvastam a Napszemű Pippa Kennt. Látjátok az összefüggést ugye? Azokat olvasom ennyire későig, amik nem igazán tetszenek és érzem, ha akkor nem fejezem be, akkor másnap már semmi kedvem nem lesz. Persze vannak kivételek...

#7 Kedvenc könyves párod
Malec, Rowaelin, Feysand, TainaxCalderon... és a többi és a többi....

#8 Egy könyv, amit nagyon gyorsan elolvastál
Relatív. Kiolvastam pár napja az Edenbrook örökösét kb egy óra alatt, de volt vagy 70 oldal, őszi szünetben 4-5 nap alatt az Őszi dobszót az meg 1190 oldal. Olvasási sebességet meg nem fogok számolni a lapok számának és az olvasási időnek a hányadosából. :D
#9 Egy könyvsorozat, amelynek a spin-offjait sosem fogod megunni
Sarah J. Maas és On Sai könyvek spin-offjait. Ugyan a SJM még egy spin-offot se adott ki, de fog és tudom, hogy nem fogom tudni megunni. On Sai se kimondottan spinn-offokat ír, inkább novellákat de hamarabb szeretném meg a fizikát, mint hogy azokat megunjam. :D

#10 Egy könyv/sorozat, ami meglepően jó
Most épp a Stalking Jack The Ripper, meglepődtem, hogy milyen jó volt.

#11 Egy túlhypeolt sorozat, amit miatt még mindig izgatott vagy és alig várod, hogy olvashasd
Papír hercegnő 2. része a Megtört herceg.

#12 Egy gyűjtői kiadás, amit nagyon szeretnél birtokolni
Névre szóló ACOFAS. De attól tartok a gyűjtögetős énem nem fog 4-szer annyit kiadni érte egy dedikálás miatt :/.

#13 Egy új könyv, amit már nagyon vársz
ACOFAS nagyon új, még meg se jelent. Azért ezt mondom most folyamatosan, mert ennek a legközelebbi ismert megjelenési dátuma és láthattuk a borítóját!

#14 Egy olyan író, akinek a könyveit gondolkodás nélkül megveszed
Már megint? On Sai, Sarah J. Maas, Leiner Laura.

#15 Egy könyv, aminek a megjelenését már nagyon régóta várod
Bizonyos mértékű ismétlődést vélek felfedezni. Vagy csak én értelmezem félre a kérdéseket? Azok közül, amikről írtam a 2017-es összegzésben, hogy a legeslegjobban várom őket, legrégebb óta a Blood of Olympus magyar fordítását várom.

Remélem tetszett!
Jó olvasást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene