Sarah J. Maas: Üvegtrón 2.: Éjkorona


Aki, nem olvasta az Üvegtrónt az NE olvassa el, mert SPOILERES, arra nézve!
"– És milyen jellegű munkát végez a nagybátyámnak? (..)Celaena visszamosolyogva így válaszolt: – Elkaparom az ellenségeit ott, ahol soha senki nem fogja őket megtalálni."
Történet:

Celaena a király bajnoka lett, de nem hajlandó a királyért gyilkolni, ezért áldozatai halálát megjátsza. Ha ez kiderül, az nemcsak Celaenára, hanem szeretteire is halálos lehet. Az ő érdekükben nem mondja el senkinek, hogy a halottakat nem ő ölte meg, hullaházból lettek szalasztva, az áldozatok, messze földön élnek és virulnak továbbra is. Ekkor viszont érdekes megbízást kap. Archert, egykori ismerősét kell megölni, mert állítólag lázadó szervezetet irányít. Neki a halálát viszont nehezebb lenne megjátszani, hiszen Résvárban él és közismert ember, de lehet, hogy mégis meg kéne ölnie? Vagy olyan információkkal rendelkezik, amikre szüksége van Celaenának? Mindeközben a szívét is odaadja valakinek, és nyomozást folytat rég elfeledett titkok után, ha tetszik neki, he nem.

"– Csodálkoznál, hogy az emberek milyen könnyen azt látják, amit látni akarnak."

Vélemény:

IMÁDTAM! Jó ez nem fura a legtöbb könyvről ezt mondom, már kezd unalmas lenni, de mit tegyek, ha egyszer csupa csodálatos könyvet olvasok? 

Az eleje viszonylag lightos volt, kis kémkedés, szerelem alakulása, nagyon tetszett, aztán a felénél felpörögtek a dolgok, és hát megkezdődőtt az öldöklés. Tudtam, tudtam, hogy annak a bizonyos nagyon rövid fejezetes beszélgetésnek, még nagyon rossz vége lesz:

"– Nem fogja megérteni. És ha átlépi a határt, akkor már nem lesz semmi, ami vissza tudja őt tartani."
Pontosan, akkor senki se állíthatja meg,  mert ő az egyik legkirályabb főszereplő a könyves világban!

Hihetetlen mennyi titok van ebben a történetben! Az előzőben és itt is, folyamatosan nyomoz. Találkozhatunk még több sötét elhagyatott folyósóval, szörnnyel, rémjellel és sajnos vérrel, de ezen túl tudom tenni magam.


Több romantika volt benne, mint az előzőben, ez tetszett. És az is, hogy Celaenát nem változtatta meg, nem lett puhány vagy liba.


Chaolt imádtam! Előzőben is neki szurkoltam, így amikor Doriannal "járt" akkor kicsit elszontyolodtam, de tudtam, hogy valamikor eljön majd Chaol ideje is. :))) Olyan cuki volt végig! Ő tényleg mindent megtett!

"– Csupán annyit akarok mondani, hogy néhanapján szívesen megennék egy csokitortát.A kapitány behunyta a szemét.– És egy almás sütit, egy vekni kenyeret, egy jó adag marhasültet, egy halom kekszet és egy…Celaena ekkor finoman fejen rúgta, de Chaol nevetve elkapta a lábát, és nem engedte el, hiába próbálta kiszabadítani.– Nem túloztam, és ezt te is nagyon jól tudod, Laena.– És ez miért baj? Nem érdemeltem ki azt a jogot, hogy annyit egyek, amennyit és amikor akarok?"
Celeanát még jobban megszerettem. Most megismerhettük több oldalát is. Eddig nagyon még nem láttuk őt ilyen helyzetben, mint itt az, körülbelül a felénél nagyon durva volt, most bebizonyította, miért volt/van ő a leghírhedtebb orgyilkos. Egyáltalán nem irigylem szerencsétlent, se azt aki ilyenkor megpróbálja az útjár állni, mondjuk Chaollal azért nem így bántam volna.

Éppen olvastam, amikor kiírták, hogy meg fog jelenni a 4. rész, ezért elolvastam a hátulját és hát kár volt. Mert olyan Spoiler van rajta, hogy teljesen lefagytam, azt hittem, hogy a 3. rész poénját is lelőttem ezzel, de aztán olvastam, hogy ezzel a nagyon megdöbbentő fordulattal van vége a 2-nak. De így is, hogy előre tudtam, wow! Tudtam, hogy van valami titok, na de ez! És, hogy a francba titkolta eddig?

"Átlépte a határt."
Mindjárt kezdem is a következő részt.


10/9,5(szigorú vagyok jobb volt az előzőnél, de tud ez még jobb lenni!)

Olvasd el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene