Hét főbűn Book Tag

Hoztam nektek egy Book Taget, ezúttal a Hét főbűnt. Jó olvasást!
1. Kapzsiság 
Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?
Legolcsóbb, könyv ha beleszámít akkor, olyan, amit ajándékbe kaptam, mert az ingyen vagy. A legolcsóbb, amit vettem pénzért talán a Spirit Bound a Vámpírakadémia sorozat 5. része az Örök kötelék angolul. Könyvhéten vettem, szerintem körülbelül 900 ft volt. 

2. Harag– Melyik íróval állsz utálom/szeretem viszonyban?
Ez nehéz kérdés van olyan író, akinek egyes könyveit szeretem másokat nem. Például Jenny Hantól a Nyár, amikor megszépültem nem tetszett, de a Fiúknak, akiket valaha szerettem könyve nagyon tetszett.


3. Falánkság
Melyik könyvet faltad örömmel úja és újra minden megbánás nélkül?

A Modern boszorkányt. Mostmár valahol a 6. újraolvasásnál járhatok, minden megbánás nélkül. De egyáltalán milyen, ha megbánsz egy újraolvasást?

4. Lustaság– Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?
Nem szoktam könyveket hanyagolni lustaság miatt, amikor lusta vagyok akkor olvasok. Ha úgy érzem, hogy lusta vagyok olvasni, akkor egész egyszerűen félreteszem a könyet máskorra, mert akkor most nem az kell nekem. Most is így vagyok tegnap elolvastam pár oldalt az Árulás csókjából, de azóta semmit nem olvastam és nem is vonzz a lehetőség. Azt most abbahagyom.

5. Hiúság
Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?
Hát biztos nem a véleméynemet mondom a Büszkeség és balítéletről, mert akkor aztán kapnék mindent, csak intellektuálisnak nem tűnnék :). Mondjuk Jane Eyret, ami klasszikus és még tetszett is nagyon.

6. Bujaság
Mely tulajdonságokat találod legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben?Legvonzóbb férfi tulajdonság, hááát. Nehéz választani. Mindig bejön, ha törődő, meg udvarias, de tényleg nagyon sok tulajdonságot szeretek, így erre nem tudok válaszolni. Viszont, hogy mégis legyen valami.
Kedvenc fiúim: 
Legcukibb: Étienn St.Claire (Anna és a francia csók)
Legrosszabb (jó ez furán hangzik, de értitek!): Alex Fuentes (Tökéletes kémiából)
Kedvenc árnyvadászom: Will Herondale (Pokoli szerkezetek)
Kedvenc űrlényem: Daemon Black (Luxen sorozat)
Kedvenc savantom: Zed vagy Xavier Benedict
Kedvenc tündérharcosom: Rowan Whitethorn
Kedvenc hírességem: Nagy Márk
Kedvenc gimis szerelmem: Cortez
Jó nyugi, nem írom le az összeset... (még) ;)

7. Irigység

Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?
Most? Ér ha még nem jelent meg? Ez egy bonyolult kérdés. :D
Vagy az Üvegtrón, amit elektronikusan olvastam így nincs meg, vagy a Vakmerő boszorkányt, ami ugyan még nem jelent meg, de legalább már tudni, hogy mikor fog.



Az összes kép az internetről van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene