Könyvfesztiválon jártam

Elmentem életem első Könyvfesztiváljára. Természetesen előtte szépen mindent elterveztem (csak azt nem, hogy mit veszek), dedikálások, találkozók. Mindent sikerült teljesítenem, amit akrtam, még többet is.
Nagyon jól éreztem magam végig. 


Kicsit hamar odaértem, így háromnegyed tízkor, amikor óvatosan beléptem az épületbe, azzal a lendülettel küldtek is ki, mert még nem nyitottak meg. 
Jó akkor várakoztam kint egy darabig. Szerencsésen összefutottam @Biry-vel és pár másik mollyal (akik később az ajándékozos molytalit csinálták), így hozzájuk csatlakozva sikeresen megtaláltam a főbejáratot (egyedül valószínűleg bolyongtam volna egy jóó darabig). Akire vártam, még nem volt ott, ezért elindultam felfedezni a helyet. 

Eközben véletlenül pont rábukkantam az On Sai dedikálásra (tényleg véletlenül azt se tudtam hol vagyok), be is álltam azonnal a sorba. Álltam ott vagy két percig, amikor befutott egy másik könyvfesztiválos „programom” Kalcsó Krisztina és Tóth Írisz személyében (ők csinálják instagrammon a Hunbooks oldalt), velük akartam találkozni, de nem beszéltünk meg semmit, majd összefutunk, hát össze is futottunk. Így már sokkal élvezetesebb volt a sorban állás, főleg, hogy közben befutott, akire vártam, és találkoztam még árnyvadászokkal is. Dedikáltattam On sai-nál az Apa, randizhatok egy lovaggal könyvem és kaptam könyvjelzőt :D. 

A sorban állva felfedeztem a következő progmamom helyszínét a LOL piknikét. Így sajnos otthagytam mindenkit akivel sorban álltam és mentem a piknikre. Jó volt, szereztem csomó könyvjelzőt sok olyat is, amit az író dedikált, hoztam a barátnőmnek is. Viszont nem maradhattam sokáig, várt az Árnyvadász találkozó. 


Én eddig egyetlen találkozón voltam, a télin, amikor maximum 12-en voltunk (persze az is nagyon jó volt), hát most sokkal többen. Beszélgettünk, ismerkedtem, kiengedtem kicsit a fangirl énem ámokfutni, megint árnyvadásszá avadtak most boszorkánykövet is kaptam. 


Közben egyszer kiugrottam, hogy beszerezzem a várva várt és előrendelt Vakmerő boszorkányt. Erre vártam már az előző rész megjelenése óta, ami már több, mint egy éve volt. De végre itt van, megkött és nemsokára neki is állhatok olvasni! 


Az árnyvadász találkozó sztárvendége Rácz-Stefán Tibor volt. Érdekes volt a beszélgetés vele, tetszett. 


Ezután többen átmentünk a talákozóról a Para-Piknikre, amit a Blogturné klubosok szerveztek. Rég szerettem volna már találkozni @deszy-vel mert követem az oldalait és nagyon szeretem és most sikerült is! Meg is kérdezhettem, amit már rég tudni szerettem volna, vagyis hogy, hogy tud minden nap ilyen rendeteget posztolni. Más érdekességeket is megtudtam a Blogturné Klubról, örülök, hogy elmentem.

Sajnos hamar leléptem (miután megtudtam,a mit akartam :D) és mentem Időfutár dedikálásra. Onnan Gaura Ágnes dedikálásra. Utána véletlenül belefutottam Vivien Holloway dedikálásába, így ha már ott voltam megvettem a Vinie Langton sorozat hiányzó részeit és dedikáltattam is, sőt fotó is készült, sajnos egyetlenként a dedikálások közül, de legalább erről van. 
Utána zárásként a programok közül dedikáltattam Szabó Tündével az Alibit és kaptam csokit, karkötőt és beleolvasót az 5. részből. 


És ebből a beszámolóból eddig feltűnően kimaradtak a könyvek. Nem vettem egyet se(a Vakmerő boszorkányon kívűl)? Ó, dehogynem! 


Egyik árnyvadásztól megvettem az Édesemet kezdésként. 


Aztán ugye a már említett Vakmerő boszorkányt a Maxim Kiadótól. 


A KMK-nál nem terveztem semmit venni, mert már így is várom a Rubinpöttyös akciókor rendelt csomagomat, de nem bírtam ki és megvettem az Esővágyat és a Hollófiúkat (és kaptam ajándékba nyakláncot). 


A Fumax-nál úgy mentem oda a pulthoz, hogy csak az Elveszett emlékek volt nálam, de aztán benéztem a pult mögé és megvettem a második részét és az Assassin's Creed Reneszánszt is (és kaptam könyvjelzőt). 


Gaura Ágnes dedikálás után csak az Attila koporsóját vettem volna meg. Már olyan közel voltam, hogy a Könyvhéttől eltérően, amikor 3 könyvet vettem a Delta Visionttől pedig egyet se terveztem, most csak egy könyvet vegyek, de végül rábeszéltek (nem volt nehéz) az Embertelen jóra és a Napnak fényére. Egész jó áron megvettem így mindhármat. A Napnak fényét véletlenül még dedikáltatni is sikerült. Itt is kaptam könyvjelzőt. 


Utána (Vagy előtte? Nem jó, mondhatni borzalmas az emlékező tehetségem) a Főnix Kiadónál, mint mondtam megvettem a 3;3,5;4;5. Vinie Langton történetet illetve a 3,5-öt ajándékba kaptam. És találjátok ki, mit kaptam itt még? Hát könyvjelzőt! 


Végül, amikor a pénztárcám már az utolsókat rúgta, megvettem a Papírmágust a Gabo Kiadónál. 


Így 15 könyvvel jöttem haza (bár a Vivien Holloway könyvek igen vékonyak), rengeteg könyvjelzővel és élménnyel (meg fáradtan, egész nap vagy a földön ültem magam alá felhúzott lábbal (kényelmetlen) vagy sorban álltam, esetleg sétáltam). 


Remélem jövőre is eljutok ide.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó élménybeszámoló volt, bárcsak én is elmehettem volna. :( Majd jövőre! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Majd talán jövőre, akkor akár találkozhatunk is :D

      Törlés

Kiemelt bejegyzés

On Sai: Artúr (Szivárgó sötétség 3.)

Molyos adatlap Sziasztok! Derült égből villámcsapásként tudom, de új blogposzt született! Az első az évben! Tudom, csúnyán elhanyagolta...

Címkék

romantikus értékelés könyv fantasy kedvenc KMK ifjúsági a hónapban olvasott könyveim kritika vörös pöttyös sorozat Blogprojekt booktag havi összegző Sarah J. Maas film kaland Cassandra Clare Arany pöttyös történelem Üvegtrón angol nyelven VII.Könyvmoly Párbaj Árnyvadászok ACOTAR Joss Stirling On Sai kihívás komoly tündérek Harry Potter LOL karácsony lista Book A Sloth Box Leiner Laura Outlander Rubin Pöttyös időutazás manó könyvek scifi Delta Vision J.K.Rowling Lélektársak Maxim Kiadó Summer Forever Projekt móra kiadó vígjáték Agave kiadó Alexandra kiadó Dream válogatás Gabo kiadó Gaura Ágnes Halloween Kedvenc karakterek Kedvenc kiadó Kedvenc író Könyvfesztivál Leigh Bardugo Mini-Könyvklub 7. Tilos az Á könyvek angyalok ikrek krimi thriller trilógia vizek vámpírok zafír pöttyös A Karib-tenger kalózai A varázslók-trilógia Along for the ride Atheneum Borbíró Borbála Colleen Hoover Crystal Debora Geary Erin Morgenstern Fumax Hatalom trilógia Holdbéli krónikák Jennifer L. Armentrout Kaméleon könyvek Kerstin Gier Maggie Stiefvater Magyar vándor Misty Modern boszorkány Phoenix Read-a-thon Richelle Mead Rick Riordan Sarah Dessen Vámpírakadémia borítók cirkusz dan wells disztópia horror karel capek könyvesdoboz városok Álom két keréken Éjszakai cirkusz 100 A különös Wilcox lányok A mobil Anna és a francia csók Cartaphilius Egy ikerpár titkos naplója Egymás szemében Fabrice Colin Főnix Kiadó Gayle Forman Hollófiúk Időfutár Jojo Moyes Kelly Oram Kiera Cass Kiválasztottak Legenda Legszebb könyvborítók Libri London vámpírjai Luxen sorozat Marie Lu Mielőtt megismertelek NA Nyereményjáték Salazar bosszúja Sky Stephen King Szent Johanna Gimi Szivárgó sötétség Szűcs Vanda a lány a vonaton a néma lány az ördög egyetlen barátja beth flynn démonok frankenstein hans rosenfeldt harc a szalamandrákkal izgalmas kass morgan kilenc perc krakatit költészet mary shelley michael hjorth milk and honey mutáció napló nem akarlak megölni nem vagyok sorozatgyilkos nyomozás pablo de santis paula hawkins párizsi rejtély retelling robin cook rossz rupi kaur sebastian bergman spanyol krimi szörnyeteg úr tej és méz vakság vers véres zene